Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Carina Andersson - 14 februari 2010 21:35

Sen vill jag bara upplysa om att det är MÅNDAG och arbetsdag för somliga i morgon, he, he:)) Men inte för MIG!! Det har varit en bra helg men det har varit lite tufft, åtminstone på morgonen... 

Bosse, jag och övriga i familjen har haft det verkligen lyxigt i kväll. Vi har nämligen varit på alla hjärtans dag middag hos My o Rickard!! God mat, fint dukat, kortspel (poker) som slutade med att jag vann en "arbetsseger" och inte minst, gott sällskap!

Mycket trevligt och uppskattat!! Tack! Det får gärna bli en tradition;;) Och i sådana fall så ska jag se till att införa alla hjärtans dag flera gånger om året! 


Tack med till Yvonne som varit så snäll och kommenterat i bloggen, IGEN! Jag ska i ärlighetens namn säga att jag inte såg hela matchen med damkronorna för Bosse skulle prompt se skidskyttet........Vet inte ens hur matchen slutade:(( Men jag får helt klart hålla med dig om att det inte är så roligt att se damerna. Det händer ju trots allt mer på herrsidan!! 

Gud, så spännande med Elly's mage!!! Jag blir såååå avundsjuk!! Jag vill också snart ha valpisar att pussa magen på;;)!! Det kommer att bli en super kombination!! 


Hade egentligen tänkt att skriva mer.......har ju mer att berätta men......har ju lovat att "hålla" ner på själva skrivandet.....


  

Carina


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards