Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Carina Andersson - 26 februari 2010 22:44

Förmiddagen gick i lugnets tecken, tänkte att jag gott kunde unna mig det! Tittade på reprisen av Top Model som jag missade i går. Körde ut till stallet tidigare och blev glatt överraskad av att se att vägarna var fria från snö! Så efter mockning och annat pyssel så red jag UT!;;)) Det var jätteskönt och Amy gick med helspetsade öron hela tiden. Lite läskigt tyckte hon att det var med snödrivor o annat som hon "hittade" på var konstiga grejor men samtidigt så litar jag på henne, fast hon känns som om hon ska flyga i luften;) 


På eftermiddagen kom My och sen körde vi ut på bokrea. Jag fick hittat ett 10 tal böcker som verkade klart intressanta för den billiga pengen av 600:-

Väl hemma var maten färdig. Rickard hade gjort en jättegod pizza till oss och sen spelade vi kort. 


Carina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards