Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Carina Andersson - 20 februari 2010 20:28

Efter frukosten så hade man som sagt lättare för dagsplanering. Det resulterade i att tvättmaskinen gått "varm" här hemma idag, sängarna är renbäddade, hela ovanvåningen är dammtorkad och dammsugad samt att alla fönstren där är putsade! 

SEN har vi skottat snö o skottat snö o skottat........  


Vi har varit hos Amy som bara fick en liten skrittrunda i ridhuset på grund av tappskon. Efter stallet så var vi och handlade, för att sen åka hem o laga mat. Efter mitt inlägg här, så väntar kaffe o ostkaka!! Naturligtvis med vispgrädde och jordgubbssylt;)) 


Grattis Oskar, min brorson, som blir 21 idag!! Blott elva timmar senare men på ett eget datum så föddes Mathias, vår son!! Lite roligt:)


Carina

Av Carina Andersson - 20 februari 2010 08:52

Väntar på att Bosse ska komma tillbaka med frukostbullar, har inte vaknat riktigt för att orka strukturera upp dagen och bestämde mig för att visa er de där bilderna jag tagit, tidigare i veckan. 

I går åkte jag och My, tillsammans ut till våra hästar och hjälptes åt med stallsysslorna. Upptäckte att Amy har en tappsko;( Det är i och för sig högaktuellt att sko henne men hovslagaren har varit sjuk. Man kan inte heller bli allt för ledsen över en tappsko, då det är första gången det hänt på 2,5 år  


Här är då bilderna o ha en bra dag!!

P.s Nu är det frukost!

Carina


Lucky spanar

 

   Kellie ser frågande ut   Vår fina tjej   Andra sidan av Kellie.......En busa!;;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards