Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Carina Andersson - 23 februari 2010 20:04

I dag har jag gått upp relativt tidigt. Jag hade ju på förhand bestämt mig för att storstäda i vardagsrummet men av någon anledning........lättja! så var det svårt att påbörja! Kände mig som katten runt het gröt och kom på mig själv att göra andra saker i stället för att ta itu med det jag skulle....

För att avhjälpa problemet så tömde jag min MP3 spelare på........julmusik!! och laddade in nya friska låtar och det hjälpte för att komma igång!

Så nu har vi ett skinande rent vardagsrum, SKÖNT, åtminstone så länge det varar....

Bosse o jag har fått en mycket god nyhet idag men det återkommer vi om  


Amy vilar i dag och hon blir skodd i morgon, skönt! 

Vovvarna njuter av att matte är hemma, fast jag är lite halvtradig o städar! Fast snart är det deras tur att bli borstade, snudd på köbricka;;))


Carina


   

   Vardagsrummet    

Denna fina tavla är gjord av konstnär Jan Künster    


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards