Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Carina Andersson - 28 februari 2010 20:54

Uppe med tuppen i morse, var i stallet strax innan 07:00. Amy blev nog lite förvånad över att jag var där så tidigt men drog säkert en lättnandes suck när hon förstod att hon inte skulle ut o tävla;) 

Det har varit en rolig dag men jag tror nog att jag börjar bli gammal, för jag hade så svårt att överblicka alla intressanta saker och inte handlade jag så mycket heller 

Det enda som jag köpte var två nya tävlingsböcker, en till Lucky o en till Millie samt ett schabrak till Amy. Jag är däremot övertygad om att BOSSE drog en suck av lättnad över detta!! Nu när du ändå är på "tapeten" Bosse........Nu när jag varit så duktig o inte köpt nåt, så kan du väl vara så snäll och göra klart hundhuset??! SNÄLLA   


Carina


P.s Grattis till Sveriges sista medalj på detta OS! Inte helt oväntat..........I skidor!

Jag ska INTE se finalen men har en galen man o son som ska titta  


Ps. igen.....Hade Sverige varit i final.......DÅ HADE JAG TITTAT!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards