Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Carina Andersson - 21 februari 2010 19:47

Som nämnt i rubriken så har Mathias födelsedag idag, 21 år! Grattis!

Som vanligt så slänger man ut den där kommentaren.......Otroligt vad tiden gått snabbt men så är det ju när man blickar tillbaka och minns när barnen föddes, småbarnsåren och allt det där. Vad som också "slår" mig i tanken är att man skulle, på nåt sätt, tagit mer tillvara på den tiden och njutit till 200%. Samtidigt så tror jag faktiskt att både jag o Bosse tog tillvara på den tiden med barnen så gott vi kunde och man glömmer nog ganska så lätt att det var nog så "pressat schema" med småbarn, arbete och kanske lite oro o osäkerhet i bland......

Vad som ÄR deprimerande är vetenskapen om att när barnen blir äldre så blir man ju verkligen påmind om att man inte är 25 längre  


Annars så har jag nog varit ganska så flitig.......I DAG MED!! Tvättmaskinen har "rullat" och därav rubriken......Nu kan man nämligen skymta botten på tvättkorgarna!!!!! 

Två fönster är putsade och vårt sovrum samt hallen har fått en "omgång" idag! Skönt! 

Jag har ridit Amy och pysslat om henne lite extra och så har vi haft stallmöte i stallet idag. Gott kaffe med smarrigt tilltugg! Vilket gör mig påmind om mitt löparband står o "dammar" igen.........Nu är det NOG med syndandet!! 


Denna helgen har vi haft övernattningsgäster i form av en snart, 24 år gammal dotter samt hennes tre hundar! Rickard, sambon var uppe i Dalarna och fick Mixi parad. Spännande! Det har varit jätteroligt att ha My här hemma!!!!


Carina


  

Mathias favorit 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards