Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Carina Andersson - 24 februari 2010 22:20

Nu är jag helt slutkörd! Det är oerhört jobbigt att sitta hemma i soffan och titta på skidåkning! Jag spänner mig i varenda sväng och backe. Kommer på mig själv att fråga Bosse; Nu är det väl sista varvet? Nej, det är två varv till, säger han och jag håller på att avlida av trötthet!!!

Men ett STORT GRATTIS killar till OS GULDET!!!!!! 

Undrar hur den stöddige normannen, Petter nåt, känner sig?  


En annan skön? trötthetskänsla men inte alldeles fel, är att nu är hela huset färdigstädat!! Bosse har haft semester idag och han fick "hugga" i lite han med! 

I dag var det köket och toalettens tur och, ja, det blir inget foto av toaletten....  


Amy är skodd idag och jag har tillbringat en skön eftermiddag i stallet! Ridit, mockat och pysslat lite allmänt, skönt!


Som avslut på en härlig dag, skidstafett = GULD!!


Carina


P.s Jätteroligt att du hälsade på Suss!!!Har saknat dig!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards