Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

SÖNDAG IGEN

Av Carina Andersson - 6 mars 2011 22:55

Jag MÅSTE bara börja med att säga.......Vilken respons vi fått från gårdagens utställning! Vi har blivit gratulerade både via gästboken, hemsidan, telefonledes, Facebook och via bloggen!! Vi har också haft väldigt många fler besök på vår hemsida och det tycker jag jättemycket om!!! Samtidigt kan man inte låta bli att undra.........Om nu en nyhet når ut så fort i etern, som den gör idag.........

Hur sjutton gjorde de då förr??? Och förr var ju trots allt inte så längesen ........Snacka om teknikens under!!!

Efter utställningen i går fick jag oanade krafter. Så väl hemkommen så dammtorkade jag sovrum o vardagsrum. Dammsugaren åkte fram o sen var det moppens tur.......Blommorna blev också vattnade. Bosse ställde sig vid spisen o gjorde en jättegod paj som sedan avnjöts tillsammans med ett glas rött i det nystädade vardagsrummet  



I dag har jag varit ute i stallet på förmiddagen. Mockade o gjorde vid boxen. Sadeln blev som ny, efter det att jag haft den hemma och rengjort/oljat in.

Red ut en härlig runda och med ett väder som skvallrade om att våren snart är på väg!! LJUVLIGT!! Jag kom att längta idag tills man åter igen kan se de härligt gula rapsfälten!!!!


Har jobbat ikväll o känner mig mer än nöjd med denna helgen!

Nästa utställning blir Malmö Internationella!!


Carina


P.s TACK än en gång för ALLA gratulationer!!!!!


 
 
Ingen bild

Sussi

7 mars 2011 13:51

Vad roligt att Wilma blev trea i gruppen, och jag kan intyga att bägge tikarna var lugna och verkade att tycka att det var roligt vilket måste vara det viktigaste.
Jag känner också att våren har varit här denna helgen, jätteskönt!
Någon bokrea har jag inte varit på, jag köper nästan aldrig böcker utan tycker att biblioteket är ett utmärkt ställe.
Kramar till er alla!

Carina Andersson

7 mars 2011 23:08

Hej Suss!

Vad glad jag blev över ditt inlägg! Tänkte egentligen inte logga in, då jag inte trodde att där skulle vara nån kommentar MEN så fel jag hade;;)) ROLIGT!!
Jo, visst var det roligt med utställningsresultaten men också, som du skrev, att tjejerna tog det hela med ro! Och det är definitivt det viktigaste, att de ska känna sig tillfreds med det hela!
Snacka om fint väder! I dag har det varit jätteskönt! Nu är det ljust ända fram till 18:00.
Aha, jag trodde att du köpte på rean, om inget annat så kan man göra riktiga klipp där, samt reta sig på det höga pris man betalt för boken tidigare.....;;(((
Njae, jag är sådär till att låna på bibblan.......Tycker att det är roligt att "äga" boken men samtidigt är det ett jäkla förvarande av böckerna!

Kram
Carina, den snygga::))))))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Ovido - Quiz & Flashcards