Direktlänk till inlägg 11 december 2011

TREDJE ADVENT SOM FIRADES IN MED EN UNDERBAR JULKONSERT

Av Carina Andersson - 11 december 2011 20:27

Som rubriken lyder så har jag o Mathias haft unnesten att få uppleva en mäktig och tillika en mycket underhållande julkonsert i Lomma Kyrka! Det var kör från Lomma Kyrka samt en kör från Lund och som grädden på mosen, Vocal Six!

Om dessa härliga "killar" kan ni läsa mer om här:www.vocalsix.com

Blandningen mellan en härlig musik och att befinna sig i en kyrka med en sådan aukustik var mycket mäktigt!

Då jag vet att Bosse uppskattar a cappella så köpte jag Vocal Six's CD skiva och fick även denna signerad!
Jag är väldigt tacksam över att Mathias "drog" med mig! Tack, så jättemycket för en trevlig kväll Mathias!! 


Tidigare idag: Besök i stallet och gick med Amy. Tittade också lite på träningar som Carina hade. GUD, vad jag SAKNAR det!! Så mycket blandade känslor som stallbesöken innebär.......


Ett annat besök som också rörde upp lite känslor idag, var ett besök på Ikea, tillsammans med Mathias. Jag vill tillägga att det inte var JAG som tvingade med mig honom ( hade nog varit svårt) utan det var hans eget förslag, då vi skulle handla lite till hans farmor. Ni kan tänka er Ikea, en söndag och alla de människor som befann sig där så förstår ni Mathias våndor bättre;))) 


Carina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards