Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Carina Andersson - 1 oktober 2013 21:21

Nu är det väl officiell höst kan jag tänka mig. Just nu, lite senare kväll myser jag och hundarna med en tänd brasa i kaminen. Det är framför allt collie bollarna som verkar njuta mest av värmen. Wilma brukar "parkera" sig nere vid mina fötter;)
Hörde en "gammal" goding på radion som bara är så bra, nämligen Richard Marx's Hazard!
Tur att Spotify finns så man kan lyssna och ladda ner sina favoriter;))

Tidigare idag har det blivit en massa ärenden, skönt att ha det gjort! Köpt två par byxor idag, den enda nackdelen med att gå ner i vikt, när de gamla säckar;)
Till middag blev det något jag inte ätit på minst tjugo år, nämligen Blodkorv, bacon, potatis kroketter och lingon. Helt plötsligt var jag inte ensam vid spisen utan fem hundar flockades runt om mig;)
I kväll, när jag var i stallet red jag ut med Amy. Det finns en väldigt bra markväg med en lång backe där man kan alternera låg form och genomsläpplighet. Sen skrittar man neråt och gör både förhållningar och lägger in lite halter. Både jag och Amy var nöjda efteråt;)

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards