Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Carina Andersson - 16 oktober 2013 22:15

I dag har jag åter gått tillbaka till jobb efter några härliga dagars ledighet! Mindre mysigt när klockan ringde;( Har också sovit så otroligt dåligt och svårt att varva ner och förlita sig på att man verkligen vaknar när klockan ringer ( hur man nu kan oroa sig för det......)
Ovavsett så somnade jag i alla fall och drömmer att jag går i en trappa, många branta steg och jag får allt svårare att få luft och vaknar av detta........men då visar det sig att jag ligger på rygg och STOR snarkar!!!!!!! Inte konstigt att jag inte får luft;))) Stackars Wilma och Betty, de har nog inte heller haft det lätt i natt;))
Hur som, dagen passerade och jag skulle träna med Amy för Carina! Jag älskar verkligen dressyrens ädla konster men nackdelen är att man vill ha mer och mer;))) Tur för Amy att jag har den lille på tillväxt så jag inte kör helt slut på henne;) Den lille islänningen kanske startar Grand Prix en vacker dag;)) Och Carina, vår otrolige tränare och mentor instruerar en islänning..........Nu gör jag som jag gjorde i natt.........Dream on!!!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards