Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Carina Andersson - 2 oktober 2013 21:46

Så var det jobb idag men det har varit en bra dag. Kallt som f....n i morse och det blev tjock vinterjacka redan nu så man undrar vad sjutton man ska ha på sig till vintern.......
Det är inte heller inspirerande att sätta sig i en djupfryst bil och för att minimera risken för hemorojder och allmän förfrysning så blev det både rumpvärme och full tryck på värmen!
Turligt är man lagom uppvärmd när man väl är i Lund;)
Förmiddagen passerade ganska så friktionsfritt men sen började jag småfrysa och kände mig allmänt hängig och snörvlig:( Jag vill verkligen INTE ha någon förkylning nu!!
Hur som helst har jag börjat kurera mig med citron och äpple cidervinäger.

En lååååång tid har jag varit av med ett par ridbyxor och jag kunde för mitt liv, inte hitta dem;(
Jag och Bosse har letat länge och väl men utan resultat men så idag när jag kom hem så fick jag helt plötsligt en sådan där Einstein lampa när jag stod framför garderoben i hallen. Jag drog undan dörrarna och förde galgarna från varandra och vad hängde inte där, mitt framför ögonen, om inte mina avsaknade ridbyxor;)))))))
Extra påpassligt att jag hittade dem idag då jag tränade Amy för Carina. Duktiga Carina, var hade vi varit om det inte vore för dig??!!! Duktiga Amy för din genuina arbetsvilja!!!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards