Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Carina Andersson - 7 oktober 2013 22:14

I dag har jag och tjejerna varit väldigt beresta;) Det började med en tripp till Danmark och check på att deras pass var med;) Oerhört praktiskt med Brobizz! Ett fantastiskt bygge, förresten!
Därefter blev det destination Lund och lämnade sonen på skolan. Sen HEM och vilade en stund på soffan, mysigt att krypa upp med både täcke och kudde:)
Efter en senare lagd frukost åkte vi till Järavallen och lunkade runt i skogen! Så himla skönt väder och vi fick också agera ambassadör för rasen då vi blev "stoppade" av ett par som blev handlöst förälskade i Wilma o Bettan;) Tjejerna fick agera modeller då mannen ville ta foto på dem;)
Sen drog färden vidare till Norrviddinge. Mockade till Amy medan det var ljust.
Hem och klippa gräset och hann klippa två strängar innan klipparen "dog"............Hur var det nu, käre man? Kollar man inte sådant när man klippte sist för inte var dunken påfylld??? Sätta sig i bilen......IGEN och köra till Häljarp och köpa bensin;(
Hem igen och fortsätta klippa.
Middagen bestod av fläskfilé, keso och annanas ( märklig blandning kanske men rester från festen och väldigt gott) Här ska jag tillägga att det var MIN middag och Marcus tog det säkra, före det osäkra och gjorde varma mackor;)
På kvällen åkte jag till stallet och red ut. Det var en otroligt skön kväll, helt vindstilla och inte alls kallt!

Mysigt att komma hem och hundarna och jag har myst till en varm kamin;)

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards