Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Carina Andersson - 8 oktober 2013 22:19

Idag skulle vi ha arbetsplats möte med jobbet, heldag och allt. Dagen tillbringades på Habo gård i Lomma, så det var på "känd" gammal ort;) Dagen har gått, förvånansvärt fort, trots att man sitter rätt mycket. Efter lunchen bjöds vi på en flott tur på Höjeå och trots att vi bott i Lomma i 19 år, så har jag aldrig hört och än mindre åkt med den där flotten. Men det var en häftig upplevelse och jag kan varmt rekommendera det!! Flotten i sig själv var uppbyggd som en veranda och där var bord och stolar. En mindre motor i aktern och sen kryssade vi så sakteliga upp längs ån, från kyrkuret och ner till nya hamnen, via hamninloppet. Vi satt där i strålande sol, hela 19 grader varmt idag och drack kaffe och tittade på fin natur!!
Se bifogade bilder;)
Jag blev också uppvaktad med en jättefin orkidé av jobbet, kul!;))
Åkte upp till Amy och gjorde vi till henne och sen en vända inom Ica för att sen köra hem och göra en hast middag av de sista resterna från festen. Vovvarna fick mat och tvättmaskinen fick jobba ett par vändor och sen körde jag sonen till träning. Wilma och Bettan fick följa med och på hemvägen besökte vi en jobbarkompis till mig och hennes man. De fullkomligt ÄLSKADE tjejerna;))
Nu får du satsa på en Vit Herdehunds valp, Bengt;)))

Det har varit en bra dag om än, stundtals en aning stressigt men nu, när jag äntligen satt mig, så känns det rätt bra;)

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards