Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Carina Andersson - 10 oktober 2013 19:31

Det anade mig att någon av bilderna inte skulle laddas upp som de skulle så här kommer då, förhoppningsvis den sista;) Nospussen från Alice!!

Av Carina Andersson - 10 oktober 2013 19:27

Ingen lust till trädgårdsarbete idag så det skippade vi! I stället åkte jag ner med Wilma och Betty till skogen och mötte upp Emily med Alice;) Jag hade kaffe med mig så efter en urskön promenad i sakta mak och mycket snackande så fick vi det där kaffet till slut;) Vädret imponerar fortfarande, så otroligt skönt!
Väl hemma igen så var det bara att byta till stallkläder och åka till Amy. I dag var det ju ingen träning så jag passade på att träna på vår "läxa" från gårdagen! Det kändes som ett bra upplagt ridpass men nackdelen att börja är ju att man aldrig vill sluta.......
En runda till Kävlinge för att handla och jag hade siktat in mig på varmrökt lax så, en aningen dyrt men så gott!!
Kaminen är tänd och jag överväger starkt i att införskaffa oss ett kaminskydd för intelligens befriade hundar som står!! precis bredvid kaminen och bränner sina svansar så att det stinker bränt hår;((
I dag blir det en del bilder att visa och jag hoppas jag får med alla!

Carina

Från vänster; Wilma, Alice och Bettan

Jag får världens gladaste nospuss av Alice;))

Höstbild i all sin enkelhet men så härliga färger!

Min lilla Heimur's pappa!!

[Bild]

Fin kille!!!!

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards