Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Carina Andersson - 5 mars 2010 19:58

Så då var det dags att återgå till vardagen  

Men jag har haft en helt UNDERBAR semester! En sådan semester där man har fått gjort mycket men ändå känner sig utvilad då man kommer tillbaka till jobb! MEN, det var INTE roligt 05:30 i morse.....

Dagen har varit helt ok annars. Jag och mina arbetskolleger hade möte om vilka röda dagar vi skulle jobba och jag var helt inställd på att jag skulle jobba långfredag och till första maj men det var en annan kollega som var snäll och tog dessa dagar så helt plötsligt så kan jag både tävla Amy samt åka till smålandsstenar och ställa vovvar 

I kväll skyndande jag mig ut till stallet så jag fick ut Amy på en skrittrunda innan det blev mörkt. Härligt! Nu ska hon få vila ett par dagar. 


Jag beställde föresten foto, svart-vita, via ett fotolab på nätet häromdagen. Snacka om snabb leverans! Beställde om onsdagen o fick dem på torsdagen!! 

I julas så gav nämligen Bosse och jag varandra lite gemensamma samt lite praktiska julklappar, att ha glädje av båda två. Den ena "grejen" var 12 stycken svarta fotoramar, inköpta på IKEA ( Bosse bara ÄLSKAR att handla där........) Sen har jag valt ut 12 stycken bilder, som vi tagit, och gjort om dessa till svart-vita och fått dem förstorade, så nu ska de in i de där ramarna! FINT!


En annan sak jag tycker är jätteroligt, är de kommentarer ni är snälla o skriver! Det blir som sagt lite "credit" för mig;) 

Till Suss vill jag säga; Visst var denna bloggen bättre? Lättare att signera, va?

Till Helena: Trots ovanstående rad om denna nya bloggens smidighet så har jag inte lyckats att få med din kommentar, TROTS att jag godkänt den! Men som svar på ditt mail så måste jag tyvärr göra dig besviken; Jag är ingen höjdare att föra resultat på utställningar! Fråga Malle hur duktig jag är på det! Jag blir så "uppe i smöret" att jag knappt inte vet jag själv heter  

Figuren ovan symboliserar mig men fattas bara en ögonbindel........Hör inget, ser inget...........

Till Yvonne: Tack för din fina komplimang!! Jag är inne o kollar din härliga, detaljerade blogg, flera gånger om dagen! 

Till er alla tre: Hoppas att vi ses mycket i vår/sommar!!!!


Carina


Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards