Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Carina Andersson - 21 mars 2010 20:57

Att jag åkte till Malmö Internationella utställning med Lucky, Millie o Kellie. Jag iförd en ny utställnings "stass", allt för att verka riktigt professionell. Där var jättemånga fina hundar anmälda men våra hundar fick CK, CERT, CACIB och BIR o BIM. ALLA tre!! Domaren var överförtjust i dem och lovordade var och en av dem!!

......................

Nu vet ju alla som ställer hund, att ovanstående inte är möjligt och säg det inte högt.......Men då jag vaknade upp så hade alla tre fått tvåor;;((

Samtidigt när jag vaknar och tittar ner på mina hundar så ser JAG tre underbara, nybadade, charmiga kompisar och det bästa av allt; De är bara VÅRA!!! 


My hade nog önskat att hon också hade "drömt" då hon åkte ut på en tvåa hon med, med Polly. Charlie gick det lite bättre för, en slät etta. Enligt domaren hade han en aningen maskulint huvud........Undrar om My gick in i rätt klass med honom.......???

Men märkvärdiga som drömmar kan vara så har man ibland svårt för att skilja på "gränslandet" där i mellan. 


Om eftermiddagen då vi kom hem så fick vi tagit ett par fina bilder på Millie o Kellie, se nedan!

Efter lite kaffe så åkte jag till stallet och red ut en härlig men VÄLDIGT blåsig tur på Amy! Skönt att "rensa" skallen!!


Carina

           

Ovido - Quiz & Flashcards