Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Carina Andersson - 13 mars 2010 17:12

I brist på annat "nyttigt" så tänkte jag att jag kunde blogga lite samt lägga in några nya bilder, tagna idag, innan regnet drog in över skåne.........

Jag har köpt födelsedagspresent åt vår dotter, My som fyller år på måndag och då jag vet att hon läser bloggen så får det vara en hemlighet så länge! ( otur My men du får den redan i morgon ju)  


Jag red ut med Amy idag och hade med kameran men det blev inga foton tagna från hästryggen då min "lilla" häst var laddad! En härlig runda annars! 


Carina


Amy i hagen     I sin box   Barcelona alias "Britta" med sitt "signum"

  

Av Carina Andersson - 13 mars 2010 09:00

Efter att "nätet" bestämt sig för att pausa min hemsida ett par dagar så är vi äntligen tillbaka igen  

I går jobbade jag och på eftermiddagen körde jag o Bosse till Malmö och hämtade en förvaringsmöbel till Marcus rum, se bild

Möbeln ingick i en serie som hette Magiker som Ikea hade tidigare ( Bosse o jag har den fortfarande) och denna här var i jättefint skick och för endast 500:-

Nu letar jag bara efter en soffa och helst med schäslong! 

Emmie min brorsdotter fyllde år idag, GRATTIS EMMIE!! Hoppas att vi ses nästa helg! 

Jag har ringt och fått en tid till klippning o slingor tills på måndag, ska bli jätteskönt! 

Men som sagt: Här är då klippet som jag utlovat på Amy!


http://www.youtube.com/watch?v=f-ZIur2Uv90


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards