Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Carina Andersson - 24 mars 2010 22:31

I dag har jag varit ledig. Det fick bli en stunds vila på förmiddagen men sen åkte jag till Malmö o tittade på en soffa som jag sett på blocket! Den var superfin så den får flytta hem till oss! Har mer och mer funderat att handla på det viset då man kan göra verkliga klipp! Det är inte heller nån idé att gå det tredubbla till nån handlare. 


Efter det besöket så åkte jag hem till My o tog en fika. Det fick bli årets sista semla i dag. Lite besviken då semlorna blir mindre o mindre men dyrare!! 


Sen var det dags att hämta Marcus i skolan för att sen åka hem o ge vovvarna mat. Det sistnämnda är ett litet stressmoment för de är så hungriga och våra "små" tjejer de gapar i takt........ja, eller nej, OTAKT! Lite roliga är de också, hundarna. De vet precis i vilken ordning de ska få! 


Jag såg sista programmet, säsong 9 på Top Model som jag visste vem som vann. Har ju den egenheten att jag kollar upp det på nätet innan;;) Roligare att titta då!!

Ny omgång i morgon!


Träning med Amy för Carina. Efter att Carina visat och instruerat mig HUR, så gick det SUPER BRA!! Kan man inte ha med sin tränare, i fickan till tävlingen???? Gud, vad jag önskar att jag kunnat en bråkdel av det Carina kan!!!! Då blir dressyren som det ska se ut; Lätt, smidigt och harmoniskt!! 


Carina ( som spänt väntar på samtal)

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards