Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Carina Andersson - 8 mars 2010 20:22

Glad är han, för att han nu passerat den beryktade "fjortis" åldern;) Födelsedagen blev inte mindre bra av att han hade studiedag från skolan så både jag, Bosse o Marcus har varit hemma idag! 

Nu återstår Mysas födelsedag, på måndag och sen kan jag o Bosse få en "frist" till jul!


Jag har tvättat lite o vikt tvätt, städat till vår lille kanin och allmänt småplockat här hemma. Bosse har fått satt upp de där svart/vita fotona och det blev jättebra! Har planer på att skaffa fler ramar och beställa lite fler förstoringar, att ha på en annan vägg. 

Jag har också varit hos tandläkaren, USCH!! Det är fruktansvärt vad man ligger där o spänner sig! Kände mig nästan som hon den tjejen i exorcisten, då hon går upp brygga! När man sen går där i från och börjar slappna av så blir man ju helt matt i kroppen i stället  


Jag åkte tidigare till stallet och red ut. Min "lilla" pålla var ordentligt pigg och nervig idag och såg "spöken" överallt........Toka!


Marcus beställde middagen i dag igen o det blev tacos och för att vara ärlig......Det "smet" ner varsin biskvi till kaffet  


Carina


  


         

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards