Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Carina Andersson - 19 mars 2010 19:22

Himla skönt är det......att sitta här, framför datorn, en fredagskväll o veta att man har HELA helgen framför sig!! Ett glas vin har jag också unnat mig 

Bara synd att helgen går så snabbt men som danskarna säger; Nu ska jeg bara nyde det!!!

Jag tränade Amy för Carina i onsdags och det gick bra. Vi tränade mycket gymnastiserade övningar. Nästa helg är det tävling! 


Här hemma har trädgården förvandlats till en gyttjepöl allteftersom den efterlängtade solen har smält snön = Hundarna ser ut som sorkar när de kommer in 

Detta innebär att det finns tre hundar att bada i morgon..........Undrar om de behöver mig extra på jobb????

Fast ett positivt tecken i all lera o skit är att jag sett snödroppar!!! Underbart!!!


Carina



Ovido - Quiz & Flashcards