Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Carina Andersson - 14 mars 2010 22:47

Så, då var jag tillbaka! 

I dag var vi uppe tidigt och tjugo över nio "landade" vi, Bosse o jag, med två bilar och 5 hundar nere i skogen  

Vi gick en härlig runda på 5 kilometer. Det var den faktiska rundan men med hänsyn till att stigarna var fulla med is, så slutade nog rundan på 7 km! ???? = Ett steg fram o två tillbaka  

Snacka också om att vi hade tur.......För på vägen tillbaka till bilarna så hade parkeringen utökats radikalt med bilar........Orienteringstävling!! 

Min "käre" man var ju lagom "go" Han skulle nämligen ansvara för att ta med en grej, kameran men den glömde ju han! I bland tror jag att en guldfisk har större minne än Bosse  Tur för honom var att solen inte hade kommit fram men visst, där fanns ett par, potentialt fina bilder som man skulle kunna tagit....

I stället har jag använt kameran här hemma och fick, antagligen som kompensation, ett par riktigt bra bilder!! 

Amy har vila idag och jag har passat på att tvåla samt olja in sadel, gjord, kandar och stövlar denna helgen. Skönt att ha det gjort!

På eftermiddagen åkte vi till My o Rickard. Som vanligt bjöds det på god mat, trevligt sällskap och kortspel. Det var jag o My som vann idag! 

My fick ett par ridkängor och pengar som hon önskat sig!

Tack så hemskt mycket Mysa o Rickard för en trevlig eftermiddag/kväll! 

Och vårt nya barnbarn är jättefin! Fast vi hade velat åka med er!


Carina


Fint dukat

   Fina rosor

   Jättegod Tacogratäng med fläskfilé

   Kellie, vår underbara tjej, poserar för oss!

        


Av Carina Andersson - 14 mars 2010 16:39

Nämligen att Bosse o jag, knappt fyra månader kvar till bröllopet, ska bli mormor o morfar!!! Vi vet redan att det blir en kille och han är 1 år gammal.......

En ISLÄNNING::))


Carina


Vårt barnbarn ( det 6:e i ordningen)

 

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards