Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Carina Andersson - 1 maj 2010 20:50

I dag skulle vi nämligen varit i Smålandsstenar och ställt ut men på grund av fällning så avstod vi att åka......TACK O LOV!!

Det visade sig nämligen att flertalet av både lång och korthårs collies åkte ut på både 2, 3:or samt flera på nollor!!!!!!! Jag tycker att det är SANSLÖST!!!!  

SÅ, nu har jag sagt DET och inga fler kommentarer!!!!!


I STÄLLET har våra championhundar  varit ute i trädgården med mig o Bosse, i lite drygt 5 timmar och vi ( endast Bosse o jag) har gjort så himla fint där ute! Men det känns gott i armar o ben nu! 

Senare på eftermiddagen åkte vi till Ilva i Malmö och köpte nya lampor till allrummet på ovanvåningen samt att vi köpt nya skärmar till storarummet. 

Just allrummet har blivit så mysigt nu, skönt!!


I morgon ska jag jobba och Bosse ska få en "att göra lista" här hemma;;))


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards