Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Carina Andersson - 10 maj 2010 21:14

I dag har jag haft fint besök i form av mina bästa vänner, Hanne o Suss! De hade verkligen "tajmat" in rätt dag att hälsa på för jag hade lovat Mathias att vi skulle baka kanelbullar  

Hur som helst så hade vi en trevlig eftermiddag som tyvärr gick allt för snabbt! 


Det har också varit ett helt UNDERBART väder idag!! Hundarna har varit ute mycket och de ser ganska så nöjda ut nu i kväll. 

Amy vilar idag. Jag har varit ute i stallet och mockat till henne och passade även på att rycka hennes man. Hon blev himla fin! En morot "slank" också ner  Inte kan man motstå när hon börjar gnägga då hon hör min röst och när jag sen kommer fram till boxen vibrerar näsvingarna som hon hälsar på mig! Söta du!


Jag måste bara visa ett nytaget kort på Wilma! Hon är bedårande söt och jag LÄNGTAR så tills att vi ska hämta hem henne!! Nu börjar det närma sig!




Här är lilla jag och liknar jag inte lite en collie med mina "tippöron"::))

  


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards