Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Carina Andersson - 29 maj 2010 22:12

I dag tog jag o Bosse en utflykt upp till Halland! Sen hör det till saken att man åker inte till Halland UTAN att besöka ULLARED      

Nja, skämt åsido.....Vi hade som sagt bestämt träff med gemensamma hundvänner för att titta på deras valpar och de bor inte så långt från Ullared. Bosse o jag satt uppe till 00:30 föregående natt för att kolla på olika TV apparater, utbud samt prestanda och kom då att tänka på Netonet i just, Ullared. Finns i och för sig i Malmö med men det var ett gott skäl att "slinka" inom på just GeKå´s!

Det blev ingen TV idag heller men jag har satt rekord i min snabbaste vistelse samt billigaste tur i Ullared    

Nu hör det till saken att vi hade Kellie o Wilma med oss så Bosse fick "agera" hundvakt medan jag gjorde mitt "super race"

Väl framme hos Mats......efter lite letande! så bjöds vi på en underbart god middag samt dessert!! Det var roligt att återse Mats, Karen, Laila, Yvonne o Hans och det var också roligt att ÄNTLIGEN fått sett de underbara valparna "live". Dessa valpar har jag ju följt sedan födseln, via Yvonne´s blogg så därför var det x-tra spännande att se dem idag!!

Inte bara vi vuxna gladde oss för att återse varandra! Även Kellie blev överlycklig över att träffa sin "mamma" igen! Som hon skrattade!! Jag blev nästan rörd över hennes glädje! 

Karen hade varit snäll o köpt med sig en massa vitaminer till oss så att jag kan börja laga hundarnas mat själv. De blir väldigt fina i både päls o hull på "himmalagad" mat!


Den enda stora nackdelen denna dag var att den gick allt för snabbt:( 


Jag ser fram emot nästa gång vi ses och då hoppas jag att vi fått ordning på allt här hemma så att ni kan besöka oss!!


Idag har jag haft kameran med i högsta hugg.......Titta o NJUT!!


Carina



Ett av våra träd här hemma

   

Halländsk vy

  

Till nedanstående trädgårdsbilder säger jag bara; Vilken duktig konstnär!!

            

En liten sobeltjej

 

Ska vi leka tittut?!

    

Mats fine Linus

  

  

   Annan fin inredningsdetalj


Skånsk Vy

  

Ovido - Quiz & Flashcards