Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Carina Andersson - 9 maj 2010 23:26

Vaknade o steg upp, som sig bör numera.....07:15  

Satte igång en maskin tvätt, åt frukost. Renbäddade vår säng, ska bli skönt att gå o lägga sig snart! 

Sen åkte jag till Dagstorp där jag skulle vara funktionär idag. Det var inte så farligt slitsamt i dag, min uppgift var att knappa in resultaten på datorn. Såg mycket fina hästar o kända ryttare! Jag vill också kunna tävla i frack o hatt  

När jag kom hem så badade jag Kellie. Hon fäller rejält nu och då underlättar/skyndar man på fällningen med ett bad. Hon blev fin men "krympte" en storlek eller två  


Bosse hade jag skickat i väg på Ikea idag och han har "roat" sig med att sätta upp/anordna ett kanonbra datorbord och cool belysning till Marcus o mina datorer! Det blev superbra och jag är så glad över det!! Stackars Bosse......Nu har han ju visat hur duktig han kan va!!


Jag har ridit Amy lite idag och som jag skrev igår så var det bara lite "gympa" , lösgörande för henne idag. Nu ska hon få vila i morgon. 

Jag vill också passa på att gratulera Carina Andersson med Montana som placerade sig idag i Dagstorp och Karen Jondahl med Basil som blev BIR, BIS-1:a idag i Osby!!

Grattis till er BÅDA!!!

Jag får nöja mig med att klappa mig själv, samt Bosse på huvudet och säga; Vad vi har varit duktiga idag!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards