Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Carina Andersson - 8 maj 2010 22:48

Snart dax att gå o lägga sig, det märks att man börjar närma sig pensionsåldern........Vaknar oförskämt tidigt och går och lägger sig innan barnen  

I morgon ska jag vara funktionär på Dagstorps RF. Ska bli roligt att se duktiga hästar/ryttare.

Jag har ridit idag men vi, Amy och jag hade en diskussion om vilken form/ram hon skulle hålla sig inom. Jag har ju inte ridit så frekvent den sista tiden på grund av min nacke men jag var bara "tvungen" att rida igenom henne idag. Inte schysst kanske, då hon inte gått så mycket men samtidigt kan man inte "släppa igenom" det i heller. I morgon hade jag tänkt köra lite lösgörande/lägga ner så får jag hoppas att hon inte får träningsvärk.

Jag var helt övertygad om att min nacke inte skulle må så bra efter ridningen men efter liniment, värktabletter och en halsduk virad om halsen ( i maj månad ) så känns det trots allt hyffsat bra.
I kväll har vi ätit god mat hemma hos My  o Rickard och spelat kort, jag vann, till Rickards stora förtret!!
Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards