Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Carina Andersson - 3 maj 2010 20:19

Marcus har varit hemma från skolan idag, han hade ont i magen o kräktes  

Själv drabbades jag av ett psykologiskt illamående jag med........Jag kan se det mesta och HAR sett en hel del men det finns två saker jag har svårt för; När våra barn kräker och är magsjuka och lukten av blod !! 


Men han mådde, lyckligtvis, bättre under dagen och kunde följa med mig. Mathias och vovvarna ner till skogen. Det blev Järavallen igen och 5 km, skönt!

Idag har jag fått mina hundböcker som jag beställde, roligt! Ska inrikta mig på en tidig sorti så att jag får tid att kolla i böckerna samt läsa i min aktuella bok. Som för övrigt inte är nån höjdare än så länge:(( 


Bosse o jag ska föresten åka och titta på ett hundsläp, att dra efter bilen. Väldigt praktiskt vid transport av flera hundar, till exempel till utställningar, tävlingar i övrigt samt kunna åka med alla hundarna till skog o mark!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards