Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Carina Andersson - 3 juli 2011 22:28

Vi har grillat i kväll och det var supergott! I ärlighetens namn blev det lite rött till det  Men vet i katten.........lite lätt salongsberusad efter knappt två glas 

Antar att det är värmen i en kombination med trötthet, i varje fall så låter det bättre! Men gott var det! Fast det blev inte mitt favoritvin......Jag bara älskar Chakana!

I dag har vi varit allmänt flitiga. Bosse var snäll o badade Rocky till mig (ryggen känns som den ska gå av, i att ligga i duschkabinen o bada hund) o sen badade jag Easy själv. Bada går ju, trots allt, hyggligt men det är SEN när de stora pälsbeklädda "sakerna" ska fönas!!!!! Hua! Rocky fällde väldigt men Easy som redan har en kompakt o då menar jag KOMPAKT päls, fällde inte något direkt. Det är ju väldigt viktigt att få dem exakt torra o ända ner i botten, annars får dem fuktexem som på beställning........Suck!

Men nu är de så fina killarna! Fluffiga rena pälsar, rena tassar o välansade hasor samt att klorna är klippta!!!

Bosse har klippt gräset o lukat ogräs, så även trädgården har fått sig en makeover!!

I kväll har jag ridit ut med Nina o fina Isolde o det är bara så här, vi skulle ha, ÅRET OM!!!!! Superhärligt!!

Bitte, Dandy har fått ny, mysig halm men vet/o kan inte garantera hur mycket det är kvar tills i mornn, då hann ÅT i samma takt som jag pytsade in 


Nu ska vi sätta o oss för att se en annan kultfilm, i hög klass.........GREASE!!!!!


Carina

P.s Ni får inte skriva så många kommentarer!!!!! Jag kan knappt inte hålla ordning på alla!!!!

P.s Till de som inte fattat vinken.............SKRIV kommentarer!!!!!!!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards