Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Carina Andersson - 27 juli 2011 22:18

Ja, tänk vad man kan få till på en rubrik och att den kan täcka in dagens händelser så klockrent!!! 

Första bytet jag fick jag göra i förmiddags var att jag fick köra runt på ett par av de ställen som jag o Suss besökte igår för att byta lite grejor. Jag hade bland annat köpt ett par kängor till Bosse, som var för trånga o sen ett täcke till Amy, som nog var avsett till en ponny!!! Det blev ganska många mil, bara för att byta!

Nästa byte eller 4 - 5 stycken, närmare bestämt,  kom i kväll när jag tränade Amy för Carina! Rena byten men ett par tre inte helt på hjälperna men ändå!!! SKITHÄFTIGT!!!!! Duktiga häst!!!!

I morgon blir det att skritta ut, om vädret tillåter, annars joggar jag av henne lite lätt för att sen bli en vilodag fredag. 

I dag har hundarna kunnat gå ut o in som de behagat, mer eller mindre, hela dagen. SKÖNT för dem!! De har också fått varsin tuggis som de glatt mumsat i sig! 

Nu är de härligt trötta o ligger o sover!

Jag o resten av familjen ska dricka kaffe o se en film. I går såg vi Book Of Eli som jag, konstigt nog, fast det inte riktigt är min typ av film, gillade!!


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards