Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Carina Andersson - 13 juli 2011 22:14

I dag skulle min pappa fyllt 76 år om han inte valt att lämna oss, allt för tidigt......

Jag tror inte att det går en dag utan att jag tänker på dig pappa och jag inbillar mig, att du vet om det, om inget annat, så känns det bättre för mig. 

Du är saknad!


I dag har det varit en minst sagt grå dag, annars. Jag har haft världens huvudvärk och inte orkat att ta för mig något;( Det har regnat o sen har det regnat mer igen;( 

Den enda ljuspunkten idag var en väldans god middag o sen träning med Amy för Carina!!! Fast ibland blir jag lite missmodig på mig själv o mina, som jag ibland känner, bristande kunskaper. Jag skulle vilja kunna så MYCKET mer!!!!! Men det kommer väl, i sinom tid! 

Amy fick provat sitt nya regntäcke som jag inhandlat till henne. Ett fint mörkgrönt Bucas täcke med röda kanter. Det såg en aning stort ut till henne men hon hade inte kunnat haft ett mindre. Antar att det kan vara så att man inte sett henne med täcke på ett tag nu, i kombination med att det var rent nytt. 


I morgon hoppas jag på en dag UTAN huvudvärk!!


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards