Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Carina Andersson - 6 juli 2011 23:05

I dag var det att stiga upp tidigt o åka till Falsterbo!!! Jag o Anna anlände vid 08:30 och Carina skulle rida strax efter 9. Vi träffade jättemånga häst o ridkompisar o alla var vi spända över Carina o Amadeus ritt!!!! Bara känslan av att RIDA där måste ju vara OTROLIGT roligt ( fast hade det varit JAG som ridit där, så hade jag behövt, minst en veckoranson av valium eller liknande) 

Amadeus skötte sig mer än väl och han genomförde programmet stabilt även om han stod emot lite, bitvis. Du kan vara stolt över både din häst, samt din egen insats! Du har både utbildat samt kvalat honom dit! Jätteroligt att se! O du kunde ju inte haft en bättre supporter skara!!!;;)) 

Vi fortsatte o titta på de andra ekipagen o vissa av hästarna var verkligen nåt extra! Häftigt att se!

Därefter var det dags för SHOPPING!!! Jag vet inte HUR många km Anna o jag har gått i dag men MÅNGA blev det säkert!! Vi har fyndat på en massa fina saker o det var inte jag som var värst med shoppandet idag!;) 

Vi lämnade arenan strax efter 18:00, nöjda men mycket trötta! Men som sanna hästägare så var det bara att åka hem, byta om o sen åka ut till stallet o sen red vi en UNDERBAR kvällstur tillsammans!! Jag vill ha sommar alltid!!!! Nu är det verkligen toppen o vilket väder det varit idag!!!! 


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards