Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Carina Andersson - 11 juli 2011 21:43

Bosse har börjat sin semester så nu har vi ledigt tillsammans! 

Jag unnade mig att sova lite längre för jag har inte sovit så gott i natt, drömt en massa mysko. Sedan jag kommit upp o kommit igång tog jag bilen o körde runt o letade efter lite nya ridkläder. Jag tror jag var i 4 affärer utan framgång! Jag skulle så gärna vilja ha lite nya, snygga pikétröjor utan att dessa kostar skjortan. Har också sett ett par ursnygga ridbyxor som jag kan tänka mig! 

I kväll har jag tränat Amy för Kerstin. Roligt! Skoj att du hängde med o tittade Bitte! Nu längtar vi till dressyrkursen nästa vecka!! 

Mot senare kväll, när temperaturen verkligen var behaglig så tog jag o Bosse ut Wilma o Betty på en 3 km runda i snabbare takt! Bra jobbat Bosse!!

Nu är man ny duschad, insmord och dricker kaffe med två finecrisp's 


Carina 

Ovido - Quiz & Flashcards