Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Carina Andersson - 17 juli 2011 22:00

I dag hade vi bestämt med My o Rickard att vi skulle komma upp till dem och hjälpa till lite med diverse sysslor, samt äta mat. Vi tog med oss Wilma, Betty o Kellie. Bosse o My började att sätta upp fler stolpar till hästhagar o jag o Rickard tog oss an huset. Alla var var väldigt effektiva och vi fick gjort massor! Rätt som det var kom Mathias o Marcus också dit, vilket visade sig vara planerat utan vår vetenskap! När vi så smått började avsluta vårt arbete så kallade Rickard att det var mat och det var bara att gå o sätta sig till dukat bord. Vi åt Rickard's väldigt goda, hemmalagade pizza och till dessert sen till kaffet fick vi rabarber o hallonpaj med vaniljsås/vispgrädde!!! Smaskigt! Helt plötsligt kom My med en paket till Bosse o mig och förklarade att det var en gemensam födelsedagspresent till oss samt ett sätt för barnen att visa hur mycket de uppskattar oss!! Jag fick den äran att öppna och höllt på att börja lipa när jag såg var det var!! My hade tidigare bett mig om att få både roliga samt fina kort på våra hundar ( till vad hon sa; att använda till sin blogg) och sen har hon tagit kontakt med Ursula Wilby ( hon skriver o ritar kåserier till tidningen Hundsport o hon tillhör mina absoluta favoriter ) och sen har My fått förklara/beskriva alla hundarnas olika egenskaper o ALLT detta var uppritat i en tavla av Ursula!!!!!!!Där var lilla Kellie, sittandes, med en prinsess krona på sitt huvud! Millie som springer i rött o vitt koppel mot en flaggstång med den danska flaggan! Easy skuttandes efter en boll! Lucky sitter o skäller! Freya sitter o badar i en zinkbalja med en viftade svans! Wilma stänger ett köksskåp efter ett klickande! o Bettan är allmänt "fnurrig" Rocky ligger ner, med tassarna korsade!!! Jag blev så oerhört glad över denna, otroligt läckra, personliga present o den är så väldigt unik för oss!!!!!!! Tack My, Rickard, Mathias o Marcus för denna omtanke!!!!!VILKEN DAG!!!!Carina

Ovido - Quiz & Flashcards