Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Carina Andersson - 26 juli 2011 22:36

I går hade jag en extra träning med Amy för Carina. Det går bättre o bättre och saker o ting börjar falla på plats! Det är så himla roligt att träna och hade man bara haft råd, så hade jag ledigt kunna träna för tränare tre gånger i veckan!!! Känslan man får när det klaffar i kombination med den där AHA upplevelsen är HÄFTIG!!!! 

I kväll har jag själv tränat vidare på det vi gått igenom de sista gångerna och jag fick en mjuk o följsam häst! 

Innan i dag har jag o Suss varit halva södra skåne runt och shoppat hästtillbehör!

Vad tycks om vår runda;  Första stopp i Flädie Lantmannaaffär, Lantmännen i Malmö, Landäng i Skurup, Marietorp i Löberöd, Kyra Outleten i Flyinge för att avrunda med Häst o Ryttare i  Flyinge!!!! Vi var jätteslut efter vår tröttsamma men superroliga shoppingrunda!!! Har både minskat i plånbok samt några hekto;)) NEJ, jag glömde, vi åt ju varsin glass med 


Carina 

Ovido - Quiz & Flashcards