Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Carina Andersson - 7 juli 2011 22:07

Har ju, sedan i går eftermiddags haft en annalkande huvudvärk som bara eskalerat! Nu är det en utpräglad migrän o allt detta bara för att man inte unnade sig att köpa vatten igår på Falsterbo Horse Show!! Antar att man får skylla sig själv 

Därför har jag inte så mycket att skriva idag, för jag har INTE gjort så mycket idag.......Fast det är klart......Jag har TRÄNAT Amy för Carina::))

Som vanligt fick vi med oss nyttiga tips o ide´er och Amy var/blev jättefin!!!!

Extra roligt sen, vara att jag fick höra av en annan tjej, att hon tyckte Amy såg så maffig o fin ut!!! Sådant är ALLTID lika roligt att höra!! 

I kväll har jag tittat på tävlingarna/sammandrag från Falsterbo på Eurosport o det är verkligen KASST att SVT inte sänder inte sänder, värt namnet, från en av Sveriges största tävlingar!!!! Hurra för Eurosport alltså!!!!


Här har jag faktiskt "lånat" en bild från Carinas hemsida! Men ville så gärna skryta o visa upp detta fina ekipage och jag är så oerhört glad över möjligheten att träna för en sådan komplett tränare som Carina!!!

 

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards