Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Carina Andersson - 5 mars 2013 22:26

Här kommer det andra fotot som ju också skulle vara med!

Av Carina Andersson - 5 mars 2013 22:22

Så underbart det är att vakna till strålande solsken! Allt känns så mycket lättare och humöret blir ju automatiskt bättre;)
I dag slutade Bosse lite tidigare för han skulle på utvecklingssamtal med Marcus och samtidigt passade vi på att uträtta ett bankärende. Skönt att kunna ha en vardagseftermiddag tillsammans!
I kväll har jag ridit och i morgon ska vi träna för Carina! Jag hoppas det går bra för jag har verkligen längtat till att träna regelbundet igen! Det har varit lite si och sådär med träningen den sista tiden då Bosse har varit utomlands och sen min och Wilmas tripp till Holland.
Jag tog förresten några bilder på Bettan i går kväll och jag fattar inte hur denna hunden med sina ståöron kan ändra dem i så många olika lägen som hon kan;) Som oftast har hon dem, som sig bör, rättuppstående men ibland har hon dem helt tillbakastrykta för att sen vinkla dem helt åtsidan.......
Och alltid bärandes med något i munnen;) Tillika med den blicken som säger; Åh, jag är sååå liten, se på mig, kela med mig;) Tokiga, goa Bettan!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards