Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Carina Andersson - 23 mars 2013 20:04

I gårdagens inlägg att jag, med flera, blev stoppade av polisen för körkort och nykterhetskontroll. Faktiskt blev jag inte alls nervös (jag tillhör den skaran människor som får hjärtklappning av att gå igenom tullen UTAN att ha handlat nåt ens) då jag precis börjat köra och inte lyckats eller rättare sagt riskerat att få upp farten;) Körkortet var med och jag är av den åsikten att sprit och bilkörning absolut inte får kombineras!! Jag anser att man kan införa en nolltolerans på promille vid körning och sätta alkolås på alla motordrivna fordon!!!

Idag då var jag uppe strax efter 05:30 och solen var redan uppe;)) Bara det underlättade!! Idag var jag på en enhet jag inte brukar vara på, så ofta. Efter en lite halvrörig morgon utvecklade sig resten av dagen bra! Då jag kom hem åkte vi ner till skogen med vovvarna och sen ut till stallet.
I kväll blev det pizza till middag;)

Lite bilder från idag kan man ju alltid bjuda på!
Carina

Ovido - Quiz & Flashcards