Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Carina Andersson - 14 mars 2013 21:32

Då var det dags igen........vaknade 05:00 i morse;( Fast idag klarade jag inte av att halv slumra utan jag somnade om och jag var INTE pigg när klockan ringde...
Har snöat en del i natt och -8 på morgonen.
Stackars alla små blommor och knoppar som hunnit komma;(
Jobbat och haft en bra dag men sååååååå oerhört trött! Det måste vara vädret........Nåja, i morgon jobbar jag kväll och får då förhoppningsvis lite sovmorgon;)
My har uppdaterat sin hemsida med information samt bilder från deras äventyr från England och Cruft's! Kolla in deras hemsida på följande länk: http://spottydots.se/
I kväll har jag endast joggat Amy så att hon inte ska få träningsvärk från igår. Vi har också fått ytterligare bevis på att hon är en glupsk häst som inte bara gillar äpple och morötter utan även hårda, salta karameller samt violkarameller;))

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards