Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Carina Andersson - 10 mars 2013 21:47

Först och främst vill jag rikta ett STORT grattis till vår dotter samt svärson för deras framgångar på utställningarnas utställning, nämligen Cruft's!!!! De har ställt sin engelska import, en Alaskan Malamute tik som heter Zera och hon kom på en otrolig tredje placering i sin klass!!!!! Så superhäftigt och vilken känsla det måste vara att delta på denna prestige fyllda utställning!!!! My fick även gå in med en hane från samma uppfödare och visa honom, vilket hon gjorde med bravur........han vann sin klass!!!! Jag är övertygad om att Sarah och Frank är överväldigade över de fina resultaten!! 


I dag har vi haft trevligt besök, ett par som ville träffa Wilma o Betty! Tjejerna älskar uppmärksamheten och tycker det är toppen att bli klappade och kelade med;)) 

Eftermiddagen spenderades i skogen tillsammans med Mathias, Sofie, Wilma, Bettan, Easy samt Bosse o jag. Solen var framme men med hårda vindar och minus 2 grader så det var lite kyligt om kinderna.....

Amy vilar idag men blev ompysslad och fick morötter:)

Jag har lagt större delen av kvällen på att redigera bilder från kameran jag fick i julklapp och det märks att den gamle MAC datorn börjar bli till åren samt att jag säkert har en massa onödigt sparat på disken då det tar lååååååång tid innan komandon verkställs;(

Men jag hoppas att bilderna kommer att uppskattas, så håll till godo!


Carina


Utsikten från vårt hotell i Göteborg


Bettan beundrar utsikten

 


My ska in i ringen med Wilma



Här inne i ringen

   


Jag o Bettan väntar på att komma in

 

Det du har i handen, vill jag ha!

 


Bus hemma

 

Här kommer jag att tänka på Rödluvan...men mormor, vilka STORA tänder du har!

 

Nu biter jag dig i svansen!

 

Bettan i Full fart!!

 

Första sidan på min spartanska karta till Holland

 

Sida 2 var inte bättre........

 

Nu är vi framme i den fina byn där Flash bor

 

Fina samt många kanaler


Affärer utmed kanalen

   

Härliga atmosfärer




Husbåtar och pråmar

 



Spaljeer

 


Sluss

 


Helt otroligt mysiga vyer


Det kändes lite pirrigt att parkera bilen så nääääära...

   



Staty

 


A Dutch Duck::)) Fyndigt va???

 


Fina hus

 


Med oerhört fina detaljer



Fina samt många parker

   


Grannbyn

 


Våren var längre kommen i Holland

 




Ovido - Quiz & Flashcards