Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Carina Andersson - 31 mars 2013 23:03

Som ni nog märkt har det varit ganska så klent på Bloggfronten och anledningen till det, är den beryktade vinterkräksjukan;(
Jag var ledig i onsdags och vaknade med lite huvudvärk och ett konstigt illamående. Jag kunde inte dricka kaffe och frukost var inte att tänka på;( Egen graviditet bort rationaliserades och det endaste i den vägen skulle i så fall vara sympati dräktighet med Wilma;)
Jag klarade av, på något konstigt sätt, att träna Amy för Carina men sen rasade jag! Jag tog mig hem, stupade i soffan med täcke, filt och frös ändå som bara den och hade ont i varenda en led i kroppen. Det krampade i magen och sen bröt det, bokstavligen ut;( Därefter har jag legat i lite drygt två dygn.
Första dagen jag kände mig något så när och skulle fräscha upp mig med en dusch "lyckas" jag på nåt märkligt sätt knäcka till ryggslutet så nu rör man inte sig med nån större fart;(
Jag har i alla fall lyckats med bedriften att jobba, både påskafton samt påskdagen men om det var så lyckat, njae, inget att rekommendera då man är helt uttorkad samt matt i hela kroppen;(

Vi har börjat med valpfoder till Wilma så att hon får sig tillräckligt med näring och energi. Lite mer mat i dagsransonen men själva fodergivan som sådan, är uppdelad på två gånger om dagen.
Allt är bra med henne och nu syns det verkligen på magen;)))

Carina
P.s Tulpanerna är från Bosse som var snäll och köpte dem som en krya på dig bukett;)
P.s igen! Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt bra påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards