Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Carina Andersson - 7 mars 2013 22:16

Det blev ju inte som den där låten som nästan börjar likadant utan det var bara att masa sig tillbaka till jobb, efter att ha varit ledig väldigt lääääänge! Inte så roligt när klockan ringde men rättså skönt att återfå vardagsrutinerna;) Men sovit väldans dåligt och det slår aldrig fel......har jag varit ledig några dagar eller jobbat kväll så har jag så oerhört jobbigt att koppla av och sova när jag vet, att jag ska upp tidigt;(
Hur som helst så gick dagen hyfsat fort och sen mötte jag upp Bosse, Wilma o Bettan här hemma för att åka till My och Rickard att hjälpa dem med hundar och hästar. Jag hade själv fått ovärderlig hjälp med Amy av tjejerna i stallet, tack snälla för all hjälp!!
Jag vill också passa på att gratulera Carina i stallet som fyller år idag samt att det även är Sofies födelsedag;)) Stort grattis till er båda!!
Vi firade lite här hemma med grillat!
Det är väl tredje eller fjärde gången som vi grillar och vem vet, vi kanske är lagom trötta på det, när alla andra börjar;)) Kan man förresten bli det?? För vad slår en varm sommardag som avslutas med något gott på grillen?
Nu är det snart kaffe och kladdig chokladkaka;)
Bifogar en bild på en vacker morgonhimmel på väg till jobb!
P.s idag kom vårt nya koppel från Swed Sun Marketing. Detta företag vill jag varmt rekommendera att handla från! Jag köpte två jaktkoppel av dem, när de var i Växjö på utställning och det ena kopplet lossnade helt i sömmen en dag. Jag kontaktade företaget och fick snabb respons! Det var bara att fotografera det söndriga kopplet och bifoga bilden, tillsammans med namn och adressuppgifter, så skulle de skicka ett nytt koppel. Det var inget käbbel eller några försök till bortförklaringar utan bara en otroligt serviceminded inställning, från början till slut! Sådant uppskattas!!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards