Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

ULLARED!!!!!!

Av Carina Andersson - 18 juli 2011 22:57

I dag har vi varit, tillsammans med ett tusental andra, i affärernas affär.......Ullared! Meningen var att även Marcus skulle följa med men han backade ut i morse, när vi väckte honom.....I stället blev det Bosse, jag o My som åkte. Vi tillbringade totalt 7,5 timmar med att shoppa, gå, trängas, shoppa, stå o stampa, trängas mer o shoppa igen men ROLIGT är det 

Vi kan också varmt rekommendera att ni besöker deras nyöppnade restaurang på ovanvåningen!! Jättegod mat, mer än tillräcklig portion samt ett bra pris!!!


Vovvarna blev glada då vi kom hem o extra skoj tyckte dem om de leksaker vi köpt till dem!!  


Jätterolig dag.........Ja, tills man kom till kassan........... 


Carina

 
 
Yvonne K

Yvonne K

19 juli 2011 10:05

Hej Carina!
Vet du det säkraste sättet att få en präktig huvudvärk, för mig iaf... ett besök på Gekås ;)))) Vilket tur att vi är olika och kan välja, för mig är det typ det värsta stället, hi hi. Hoppas iaf du fick tag på vad du ville ha, och lite till ;))Kul för vovvarna att få nya leksaker, och det är alltid roligt att komma ut på utflykt.
Hoppas allt är bra med dig, familj och vovvar. Välkommen in till min blogg... blink blink ;)))
Ha det gott.
Kramar :))

http://yvonnek.bloggplatsen.se

Carina Andersson

19 juli 2011 11:00

Hej Yvonne!!

Vad roligt att höra av dig!! Känns som evigheter, då vi "pratades" vid!!
Ja, läser man dina inledningsrader så är det en himla TUR att vi är olika!!;;))) Men lite fuskigt är det allt........du bor ju sä nära och tycker det är en tråkigt ställe FAST du kan "tajma in" då det inte är så mycket folk!
Helt ärligt skulle jag kunna gå där ett par timmar till, för jag inte fick kollat igenom allt jag velat. Jag hade också velat kolla lite mer på jackor och nån scarfs.....
Allt är bra med oss annars och jag hoppas det samma med er!!
Du har väl snart semester?? Hur jag vet det???? He, he.......Jag har faktiskt varit "hos dig" men INTE!!! skrivit nån kommentar till dig!! Ska SKÄRPA mig!!!!

Kram
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Ovido - Quiz & Flashcards