Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

WILMA ÄR DRÄKTIG

Av Carina Andersson - 21 mars 2013 16:04

ÄNTLIGEN!!! Har vi fått det konstaterat, det vi väntat, hoppats samt anats på!!! Wilma är dräktig och allt såg bra ut!!!

Vi är så otroligt glada över beskedet!! Nu är en viktig del avklarad och nu börjar vi med förberdelser för att kunna ta emot våra kommande valpar! Så otroligt spännande! 


Carina

 
 
Ingen bild

Jenny

21 mars 2013 17:42

Hej Carina!

GRATTIS!!!! Vad kul:)

Jenny

Carina Andersson

21 mars 2013 21:42

Hej Jenny!!

Tack så mycket för gratulationerna! Det är så skönt att äntligen få veta!
Hoppas att allt är bra med er!!
Önskar er lycka till i Malmö! Glöm inte att rapportera;))
Carina

 
Ingen bild

Andreas och Jonna

21 mars 2013 18:17

Hej Carina!
Vilka goda nyheter. Med detta tråkiga vintervädert så kan man behöva lite nyheter som man blir glad över och detta gjorde mig verkligen glad. Nu har ni som sagt förberedelser att ta hand om och även en blivande mamma att ta hand om. Ta hand om er alla.
Glada hälsningar från familjen på åsen.

Carina Andersson

21 mars 2013 21:41

Hej Andreas o Jonna!!

Ja, äntligen fick vi veta!!! Dock har jag anat och misstänkt men det man inte vet med säkerhet är ju inte lätt att sia om;)) Nu är halva tiden gången snart och Bosse ska påbörja planering och bygge av valplåda!! Wilma är ompysslad sen veckor tillbaka och Bettan spinner med;))
Så snart magen växer sig större (Wilmas alltså) så lägger jag ut bilder på Bloggen!
Hälsa familjen!
Carina

 
Ingen bild

Sussi

21 mars 2013 19:43

Grattis till dräktigheten, vi ser framemot att få se de små liven.
Går det att se hur många det finns i henne?
Här hos oss ligger det ca fyra cm snö, gissa vem som ångrar att vi inte satte på snösulorna igen förra måndagen? Vi trodde ju i vår enfald att våren var i antågande. Hälsa till resten av familjen Sussi

Carina Andersson

21 mars 2013 21:36

Hej Suss!!

Tack så jättemycket!! Otroligt skönt att få det bekräftat, jag är ju inte så mycket för att vänta i ovisshet;)) Svårt att veta hur många, de kan ju gömma varandra eller hinna flytta sig, innan apparaten hinner upptäcka men allt såg bra ut!
Ja, det där vädret kan vi ju, dessvärre inte påverka men jag håller helt klart med dig, att detta var inget vi ville ha;(( Amy har fortfarande sina sulor kvar;)
Enligt prognosen får vi stå ut 14 dagar till sen ska det väl, förhoppningsvis vända och bli VÅR!!
Hoppas allt är bra med er och hälsa själv!

Kram
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Ovido - Quiz & Flashcards