Alla inlägg den 3 december 2012

Av Carina Andersson - 3 december 2012 20:41

Antingen håller vårt hus värmen väldigt bra eller gör kaminen den effekt vi hoppats på och i värsta fall............vi kommer få en smärre chock när elräkningen kommer!! Det var nämligen -12 grader i morse men vi hade det så varmt och skönt inne så jag kunde ju aldrig tro, att det skulle vara så jäkla kallt!!!
I dag har jag inte behövt kärring köra då jag hade min egen bil;) Man känner sig säkrare när man är van vid bilarna och min är inte, till hälften, så tung som mannens bil. Samt att där är dubbar på! Naturligtvis kör man efter väglag men det är skillnad på att fisa omkring i 30;)
Härligt att vara hemma med vovvarna och det märks att det är ömsesidigt;)
Ätit Chili Con Carne, ris, sallad och vitlöksbröd.
Mysiga kvällar med tända ljus, värmen från kaminen som gör fötterna så härligt varma,mmmmmmm

P.s till Jenny! Tack än en gång för filmen! Laddade över den igår och ska försöka få till ett litet klipp att visa på bloggen! Jag har köpt ett vadderat kuvert men behöver er adress, kan du maila mig den?
Carina

Ovido - Quiz & Flashcards