Alla inlägg den 10 december 2012

Av Carina Andersson - 10 december 2012 20:56

Vissa dagar är bara tråkiga, innan de ens börjat;( En sådan dag hade jag idag, fast den blev bättre!
Måndagar är min "ställa sig på vågen dag" ( egentligen en ganska så fånig dag.....då man syndat/tillåtet sig till att äta lite extra gott på lördagen och sen, som idag bli så jäkla besviken, en måndag tillika) ja, vågen visade inte på minus i dag, i alla fall;(
Sen ringde jag en ny hovslagare som jag fått rekommendationer av och han tog dessvärre inte emot fler kunder....,.,,,
Sen ringde min chef.........Vi har ju årsarbetstid på jobb och det är tillåtet med ett visst antal timmar minus, tillika plus att ha med sig till det nya året och varför byta ett vinnande koncept? Vi gör som vågen gjorde........Visa minus;((( En hel del pengar att betala igen;((

Det positiva var att komma ut till stallet och rida!!;))) Och sen kom Mathias och Sofie hem och åt middag;) De var snälla och skottade gångarna till mig!

Senare på kvällen konstaterade jag att jag inte är någon pyroman, inte en lyckad sådan, i alla fall....
Tror det tog lite över 1,5 timme att få fyr på två vedträn.........Men skam den som ger sig! Nu brinner det!!
Ps.Med tanke på att det mesta sket sig idag, så har jag ätit Lussekatt, pepparkakor, lite choklad och nu ska det drickas kaffe
WTF

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards