Alla inlägg den 27 december 2012

Av Carina Andersson - 27 december 2012 17:22

I går tyckte jag nämligen att den gjort sin förtjänst för denna julen och befriade den från utstyrsel och ljus. Den barrade som ett såll fast jag skött den efter alla konstens regler;( Fast å andra sidan togs den ju in, ett par, tre dagar innan Lucia;)) Där granen stått ställde vi nu vår gemensamma julklapp från barnen, en dockningsstation till att spela musik från IPhonen och som ger ett jättebra ljud!
I går var det också sista dagen med julmat för detta året. Det blev ett par grova smörgåsar med ägg och sill samt lite gröt och saftsås. Hundarna fick också lite gröt, också med sås i och den enda som var lite skeptiskt till såsen, var Wilma;)) Annars åt dem med god aptit!!
Idag har jag ridit. Jag red ut en härlig tur med Amy och både hon och jag njöt i fulla drag! För er som bor norr Hallandsåsen så kan jag berätta, att all vår snö är försvunnen och alla vägar är nu fria från snö och is, vilket öppnar upp möjligheterna till att rida ut igen!! Skönt!!
Bosse var snäll och kom ut med kaffe och sen åkte vi ut till skogen med Wilma o Bettan. Jag har passat på att ta lite foto med min nya kamera och dessa, kommer efterhand, att publiceras här.
Härliga fridagar nu och kvällstid ses det mycket på film då jag har testat Viaplay gratis en månad, vilket jag helt klart kan rekommendera! Mycket film och Tv serier att välja mellan;)

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards