Alla inlägg den 6 december 2012

Av Carina Andersson - 6 december 2012 21:59

Dessa härliga bilder på Wilma och Bettan har Mathias och Sofie tagit tidigare i höstas!
Högt staket men om jag sträääääääcker på mig?????

Av Carina Andersson - 6 december 2012 19:07

Nu är granen inköpt! Det blev en kungsgran för det fashionabla priset av 300:- Visst 50:- dyrare än priset jag knorrade över igår men fick en finare gran! Avsågad, nätad, buren samt inpackad i bilen samt trevlig service medverkade till att jag kände att jag gjort alldeles rätt och inte köpt granen i går, hos den sure handlaren!! Jag hade en del ärenden kvar att uträtta så jag körde omkring med granen länge och väl och efter ett tag så luktade det väldigt gott från baksätet;) Kom att tänka på de normala, lite mer lätthanterliga doftgranarna till bil etc. Nåja, egentolkning av mig, fejkad (slingad) blondin;))
Passade på att åka till stallet efter lunch, mockade och red. Hon är så himla härlig!! Gosiga häst!!

Åkte och handlade, både mat samt ingredienser till Lussekatts bakandet! Köpte ett par olika sorters glögg varav den ena hade smak av Ingefära, hmm.......spännande!
Ja, så var det kväll igen......De har lovat KALLT så brasan är tänd.
Har sovit så gott i den nya madrassen;)

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards