Alla inlägg den 9 december 2012

Av Carina Andersson - 9 december 2012 20:59

I dag har jag varit aktiv värre men haft det otroligt mysigt!!
På förmiddagen kom en familj och tittade på Wilma o Bettan och tjejerna tyckte att det var toppen att vara, precis i händelsernas centrum;)))
Det har varit så mysigt att vara inomhus och sen tittat ut och sett snön falla. Hundarna har busat rundor och ligger nöjda o sover nu.
Jag fick, efter lite övervägande, passa på att skotta snön från våra två, platt tak. Vi har ju redan fått lite drygt en decimeter snö och SMHI varningarna lovade upp till två decimeter till och då är risken rätt stor för att det skulle bli för tungt för taken. Fast det var inte särskilt spännande att klättra på stege, då det blåste rätt kraftigt, plus snön som föll..........
Jag har också kört tre maskiner med tvätt och nu ikväll, bakat den sista omgången Lussekatter.
Carina meddelade oss, kärt nog, att hästarna var ompysslade och hade det det bra och att vi skulle bli hemma;)
Nu har jag gjort lite andra adventsgott med Lussekatt, pepparkakor, årets Julglögg och choklad
Mmmmmmm;))

Carina

P.s Wilma o Bettans reaktion över julgranen igår var obetalbar att skåda;))) Undrar just vad de tänker om oss...........De kan ta in hela träd men vi får inte ta in en sketen pinne;))))

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards