Alla inlägg den 24 december 2012

Av Carina Andersson - 24 december 2012 23:43

Jag startade dock min julafton med att jobba men hade ett bra arbetspass och slutade redan 13:00. Fick ju "tumma" lite på de där timmarna men det var det i så fall värt, så här på julafton o allt;)
Mötte upp Bosse i stallet och tillsammans hjälptes vi åt och väl färdiga fick Amy sin julklapp, 1 kg morötter!! Hon hummade och åt samtidigt;)) Glupska häst;))
Vi har firat vår julafton hos My och Rickard och så trevligt vi haft!!! Vi fick en jättefin blomstergrupp som My själv gjort och god mat har vi ätit. Trots att vi ätit i sakta mak så orkade vi inte äta gröten! Har nog inte hänt innan;))
Jag tror nog att alla blev nöjda och glada över sina klappar. Jag fick bland annat en ny kamera så förhoppningsvis så kan jag presentera lite fler bilder här i Bloggen:) Bosse och jag fick en docknings enhet till IPad/iPhone av barnen och det ska bli spännande att koppla in den för att höra på ljudet!!
Carina

Ovido - Quiz & Flashcards